måndag 19 april 2010

LCHF

Nu har jag ätit enligt LCHF i 10 dar. Jag har mått väldigt bra. Det är helt ofatbart!



Som i lördas. Jag & min sambo hadde ätit middag & vi hadde köpt ost för att äta ostbrika.
Han frågade -ska vi äta ost nu?
Jag svarade -Nej jag är nöjd!


Det slutade med att jag drak kaffe med grädde & han åt glass. Det ska tillägas att jag är väldigt svag för godsaker. Jag fattade knapt själv vad jag sa!


En anan efekt av kosten är att jag känner mig så lugn. Det käns nästan som att kroppen har fått ro. Den behöver inte stressa upp sig pga alla kolhydrater längre.


Och så var det de med den sköna mättnaden. Jag blir aldrig vrålhungrig. Men jag blir heller aldrig övermätt!


Det käns så skönt!

 
 
Beatrice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!