lördag 5 juni 2010

Nästan första veckan..

Nu har jag jobbat min första vecka. (ska jobba på sönadag extra) Och det köns i min rygg ska jag bara säga. Var till läkaren & han trodde att det berode på att jag kan ha tränat fel. Så då är det bara att tänka hur man tar i & träna mer. Kul tycker jag som älskar att träna. Det ända problemet är hur jag ska få in det i min vardag justnu! Men det löser sig!

Ikväll ska vi till Per & Emmelie, & grilla mmm. Albin ska fara till sin mormor & sova där. Han ska vara där till kl 17 i morgon. För jag ska jobba & Oskar ska bygga på bodan.



Ha det bra tills nästa gång!


Beatrice

1 kommentar:

  1. Och Albin tyckte det var jätteroligt hos Mormor :-D snäll och rar var han oxå. När han fick nya leksaker på söndagen blev han väldigt belåten :-)))

    SvaraRadera

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!