söndag 11 juli 2010

Lördag 10 Juli

Igår hadde vi en helt under bara dag. Den var inte als så märkvärdig. Men vi var hela familjen tillsamans och det var ju det som var det viktigga. På morgonen så tog jag och lilleman en promena, det var en härlig tur det. Det var varmt soligt och lungt. Kan ju bero på att det inte var så mycke folk ute. Där efter så blev det frukost. Efter det så fik lilleman sova lite och jag och oskar gick ut i trädgårde. Jag ränsade ogräs lite här och lite där. Och oskar kapade ved. Därefter så blev det lunch. Sen så drog vi till roger och tittade på en grillstad men vi tyckte inte om bänkarna, så där blev det inget köp. Där efter så for vi till daniel som håller på att sätta i hop en bubbla, det blir nog bra när det är klart. När vi skulle fara till loppis så började det att rägna så vi for till oskars mamma och drak kaffe i stället. Jag och oskar nåt en jätte god middag. Rebenspjäl med broccoli mos och gräddsås. Lille man fick en av sina favorit rätter fiskbullar med potatis.

Men nu ska jag gå ut i trädgården och se vad jag kan hitta på. Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!