fredag 2 september 2011

Förkylnigs tider eller vad då??

Fredag i dag då. Jag har gått och blivigt dunderförkyld. Båhålorna som vanligt, med dunder huvudvärk. Elle jag och jag. Jag och båda barnen rättare sakt! Tyckte rätt synd om fröken i morse. Hon ville ha tutten, men när hon sög på den så kunde hon inte andas, stackars liten. Jag och barnen har varit och gått en liten promenad. Jag blev genomblöt om byxorna. Men så är det. Albin somnade i vagnen. Det var ju inte riktigt menigen. Ska strax väcka han. Så han får äta lunch innan vi ska till Nibys med moster cilla! =)

Här är albin när vi är ute och går i regnent. Han blir altid lika sur när jag drar på regnskyddet =p

Alicia i vagnen på väg ut.

I kväll ska jag och barnen bara mysa. Då pappa oskar ska äta surströming med roger. Tror jag ska backa oopsis, i kväll!

Men nu ha en bra dag
Kram

1 kommentar:

  1. Jag är fortfarande inte helt kry!! :-/ det var en skitjobbig förkylning! Nåja hoppas ni kryar på er fort så får vi höras närmare tisdag!! :-)

    SvaraRadera

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!