lördag 29 oktober 2011

Allt mellan himel och jord

Hejsan svejsan! Nu var det ett tag sen jag skrev! Det har varit så jäkla mycket. Den senaste tiden har fröken sovit så jäkla tasikigt. Hon har vaknat 4-5gg natten för att äta. Pluss att hon har fått äta när jag har lagt mig för att sova. Men i natt har hon bara vaknat 1gg för att äta. Så jag kände mig grymt utvilad när jag vaknade i morse. Men en anig ont i ena bröstet eftersom kroppen prodiserar de den är van vid. Idag har jag avärkat 1 styrke pass. Och 1 promenad med sysster. I morgon ska vi till Wilmer för han fyller 3 år då.

I kväll har vi ätit pizza fast jag åt bara fylnigen. Jag har jort choklad moss. Som jag ska äta snart =)

Nu till nått helt annat.

Denna knytnig kommer jag att använda mig av. Fas jag drog upp en bra bit tyg mellan benen. Och jag kommer att avsluta under hennes ben för extra stöd.


Och även denna är en favorit. Jag avslutar under rumpan för extra stöd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!