tisdag 28 februari 2012

Dålig av mig...

Gud så dålig jag har varit på att blogga här då...I helgen som var har vi haft ta igen oss helg. Bara myst och varit ute mycket! Vi har grävt fram en sitt del och några gongar som albin kan springa i =) Och även så vi får plats med grillen. I söndags blev det handbörjare mums. I går var jag och barnen till familjens hus. Vi (jag) gick fram och tillbaka. Det var ruggit skönt, jag var också väldigt trött på kvällen.

I dag har jag och gumman varit till familjens hus på mini rutmik något hon tycker väldigt mycket om. Sen bar det på kvantum för lite handling. Hittade kött som var ned satt pris på som vi köpte för att göra kötpureé åt fröken. Hem äta lite lunch gick och hämtade albin. Vi har varit ute och lekt i 1,5 timme i det härliga vädret. I kväll blir det zumba som jag länktar!

Ha nu en underbra kväll och ta hand om varan och ta inget för givet!


Med vänliga hälsnigar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!