lördag 31 mars 2012

Våran helg

God kväll på er. I går var jag Oskar och Alicia till ikea och Albin var hoss mormor. Han sov även över där till i dag. Vi hadde värdens snälaste fröken med oss på ikea. Hon var så nöjd och kunde givetvis inte sova när vi var där. Det var aldeles för mycket att titta på.

Det gick aldeles utmärkt att äta enligt lchf på ikea. Kotlett med bea och grönsaker. Och som jag blev mätt.
 
På vägen hem, hadde vi proppful bil med saker. Vi hittade bland annat en ny dator stol, av delare till köks lådan för alla stek redsakp. Och en jätte fin frukt korg =)


I dag har jag kastat ihopp en kyckling gryta åt alicia. från det vi hadde hemma. Hon tyckte det var gått. Om det är nån som är intreserad av recept så säg till så lägger jag ut det =)


I dag har danne och lolo varit här och grillat med oss. Lika trevligt som vanligt. Albin åt nästan bara bea och köttet som vanligt. Jag fuskade lite, smakade lite glass, men bara på grund att det var en sort som jag aldrig provat. Men knapt nämnvärt.

Men snart blir det sängen

Ha en fortsatt bra kväll
Beatrice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!