måndag 1 februari 2010

Måndag...

Då var det måndag igen... Angående helgen så har den varit bra =) Det var god middag på sportbaren (den heter nåt annat men jag kommer aldrig i håg det =P) Vi var nöjda synd bara att det var så kalt ute -25 mrr

Men åter till dag i dag. Lilleman har sovit hela natt oabruter. Det är inte varje natt det händer kan jag bara tillägga. Vi for till stan köpte hudkräm och nya badbyxor till lilleman och torkad frukt till mig =) Efter det så for vi hem lunch och en taktil vila för albin. Efter det blev det babysim och Jipy han grät bara till 1 gång och vi dök tänk vad lite sömn kan jöra för humöret =P

Jag är så glad att vi har en snöslunga nu när det har komit så mycket snö. Jag har kört med den i eftermiddagen när albin låg och vilade. Så nu är det lättare att ta sig fram med vagnen =)

Men nu ska jag gå och umgås med min underbara son en stund innan han ska gå och lägga sig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!