torsdag 28 januari 2010

Lite alt möjligt

Jo jag vet det var läge sen jag skrev natt vettigt här. Tyvärr Har varit så mycket här hemma efter juli och så.

Jag kan ju Börja med Att berätta Att vi var på mamma träff jag går i snö / Blås stormen. Fast det blåste mest. Vi var i sjulnäs. Vi har träffas en del av mammorna under juli uppehålet Hemma hos varandra. Nästa vecka så börjar det ordinarie mammagruppen om. Vi skulle tydligen Få lära oss hur man gör När barnet Sätter Natt i halsen. Kan bli intressant.

Idag har jag och Albin Varit ute och skottat i 17 - Vi klädde oss ordentligt men det var ändå bitande om kinderna. Men Då är det skottat i alla fal. Så Då slipper oskar det När han kommer hem. Och nu Håller jag på Att bli galen på Att Elden Int vill ta sig. För jag vill ha mys värme här inne nu Når det har blivigt så kalt igen = (

Sen i kväll så ska nog jag och Albin fara till moster Cilla. För det var så länge sen man såg henne.

På fedag Så ska jag och Albin och bada ska bli mysigt. På kvällen så ska jag och Oskar ut och äta. Albin ska sova hos mormor. Vi firar 7 år sa vi ska gå ut och äta och på lördag så ska vi på stan!



Beatrice ♥ ♥

1 kommentar:

  1. hej hej! kikade in och såg att du gärna vill ha ett litet foravtryck. jag hatar när folk smyger hos mig så jag kan inte göra som de. tyvärr blir det svårt att lämna just ett fotavtryck. jag försökte men det enda som hände var att dataskärmen reagerade...

    hoppas ni hade trevligt på middagen!

    SvaraRadera

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!