lördag 18 september 2010

Österike

Vi har varit i österike. Och vi bodde hoss farmors syster. Hon heter Bruni och hon är värkligen en alärt dam på 72 år. Vi gick väl ca 100 000 steg på 7 dar. Jag kan då bara säga att jag tror aldrig jag har träffat en så pigg och alärt 72åring i hella mitt liv!!! Vi var även och hälsade på pappas kusiner Jens & Andi och träffade deras familjer. Vi var hemma hoss Jens. Han bjöd på riktigt god middag. Riktigt gått kött som han hadde grillat. Som bara smälte i munnen, med lite sallad till. Vi var även till en jätte vaker rosn trädgård som det var hur mycket roser av alla de salg som helst. Vi var till, konstmuseum så nu kan man skryta med att man har sett pikasos tavler *ler* Vi har ätit goda bakelser som är betydligt högre än i sverige. Vi har unnit med så mycket att det är svårt att skriva alt. Och dessutom så är det svårt att fatta hur vakert det är med ord. Men bilder kommer men eftersom vi tog mest billder med cecilias kamera så får det vänta ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!