måndag 1 november 2010

Så kan det va

Igår så ställde vi tillbaka klockan och albin vaknade kl 6. Sen så var han som en durasellkanin från kl 6-10 utan uppehåll. Vi tog en promenad i öjebyn för det skulle tydligen vara en marknad men den hittade vi aldrig. Vi gick til ica för att handla litw lunch. Därefter bar det hem. När oskar skulle sätta in en form i ugnen så finkade inte den??!! Tur vi har en mickro med ungnfunktion. När vi hadde ätit så tog vi fram brukanvisnigen. Då visade sig att vi hadde lyckas tätta in barnlåset när vi skulle försöka ställa om kloclkan. Vi la oss och vilade en stund när ändå albin sov. Vaknade kl 13 då hadde albin fortfarande inte vacknat ??!! Då tog vi upp han så han fick lunch. klockan 15 kom Andreas,Sara och Sanna. På besök. Det tyckte albin var skoj. Farmor och Eric kom och lämnade en bilmatta som dom hadde köpt på ikea åt Albin. Jag hadde gort Gulasch som Cecilia kom och åt med oss.

Idag så har förskolan stängt. Så jag är hemma med Albin. Men hoppas värkligen att jag får fara och jobba imorgon. För albin har varit så sjuk på sistone. Jag och varit sjuk och när vi har varit friska så har min brukare varit krasslig så då har jag inte fått jobba bara för det. Men nu ska jag dricka en kopp te sen ska jag gå och leka med min älskade son!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!