lördag 30 oktober 2010

Dittan & dattan

I natt vaknade Albin kl 01:00 och var jätte ledsen. Jag gick dit tog upp han då blev han lugn och tyst. Tänkte lägga ned han men då började han om och skrika. Tog han till vår säng. Funkade inte heller då ville han busa. Gick till backa till hans säng. Så är fick han ligga och skrika tills han somnade. Det kändes jobbigt. Men jag vet att det är det ända rätta.

Så i morsse vaknade albin kl 7:00. Vi åt frukost tittade på tv och mös. Kl 8:00 så kom pappa Oskar upp 8:30 så var albin så trött och almänt missnöjd så då ockte han raka vägen ner i sängen. Det var inte vad han hadde tänkt. Men han somnade. Då gick vi också och la oss svo till kl 10 då Oskars pappa ringde. Vid den tidden hadde albin fortfarande inte vacknat. Jag gick och tog upp han.

Han vaknade med ett leende på läpparna som vanligt. Jag och albin for till barnenshus och köpte en present till Wilmer som fyller 2 år idag. Därefter så for vi förbi Wilys en sväng för att köpa ingridienser till Gulaschsoppan och dagens middag. Därefter for vi hem för att äta lunch. Och albin fick vila en sund innan vi ska bege oss till wilmers kalas.

Undertiden albin sov så började jag med att göra Gulaschopa eftersom det tar så lång tid att göra ca 6-8 timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!