torsdag 4 augusti 2011

Alt och inget

Tid bara springer iväg! Jag hinner inte med. I fredags (PDOL) så gick helafamiljen in till stan och till backa. I tisdags så var vi till BVC för vägnig och mätnig av fröken. När vi satt och väntade på att få komma in. Så kom fröken på att hon var hungrig och ville ha mat NU! Så då var det bara att ge henne det. Så varan bvc sköterska fick vänta till hon hadde ätit klart. När hon var 1 vecka vägde hon 3980g och 52cm lång. Nu 4 veckor gammal vägder hon 4460g och 56cn lång. Konstigt att vi var tvungen att byta klädstolek när hon var 2,5 vecka gammal?

Efter det så gick vi på stan. Jag köpte ett par promenad skor, och tränigs kläder. Igår var jag ute och gick 2 promenader, behöver jag nämna att det käns i benen och fötterna? Jag fundera på att fara in till stan med båda barnen . . . .Undra om det blir lite väl häftigt . . . . Har inte bestämt mig än. Men nu hadde jag tänkt hinna äta lunch innan fröken vaknar och vill äta.


Ha en fortsatt bra dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!