onsdag 10 augusti 2011

Upptatering

Jag vet jag är inte als spesielt duktig på att upptatera. Men nu kommer en liten i alla fall!

I måndags var jag och barnen till lilpite och Hälsade på Sofia, Sigge, Texsas. Lika trevligt som vanligt! Albin somnade som en klubbad säl i bilen. Jössös va tung man kan vara, när man sover. Jag var ju tvungen att bära in han. Och dessutom så ösrängnadet!

I går var jag och fröken till stan och gjorde lite ärenden. Jag köpte hela 6 böcket ! Två var till albin som han älskar, för det var fordon i dom. En var till alicia (mina första år). Resten var till mig. Jag älskar att läsa om ni inte redan viste det =). Tror det är min mors arv. Jag köpte även en mössa och vantar till albin, fast de ska jag lämna tilbacka mössan var för liten. Alicia fick sig lite kläder även dänna dag.

I dag har jag jort gulasch som vi ska äta i morgon. Med min lillasyster. Den tar så jäkla lång tid att göra (min 10 timar) och den blir bättre dagen efter =) Jag säger då bara det. Stkars lilla alicia, hon är lika frusen som sin mor. För i dag när vi gick och lämnade albin på dagis. Och sedan en timmes promenad. Så hadde on mössa, overål,hanskar och täke. När vi kom in så var hon kall om både händer och fötter. Så nu har fällen åkt fram, och fårtofflorna. Ska se om jag kan fixa nå varma vantar. Det blev då bättre med fällen och fårskin tofflorna. Men ett par varmare vantar hadde inte sutit fel.

Men nu ska jag sätta mig i soffan och fortsätta läsa i en av böckerna jag köpte i går =)


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!