torsdag 5 januari 2012

6 månader

I dag har vi haft fult upp. Vi skulle ut och gå på förmiddagen men det var så grymt tungt att gå med vagnen. Så det blev bara en sväng till ica. När jag skulle betala så ringde min kära mor <3 Så det var bara att bege sig hem. Vidrack kaffe och surrade på. Hon han inte mer än köra från gården så kom. Sofia och barnen. Tur att albin han vila en stund innan. När dom for så fick albin lägga sig och vila igen.


Då han jag göra kyckling purée och kötfärsås purée. Nu ska jag städa upp här. Medan albin sitter och ser beggarn. Oskar är påväg hem redan?!! När han kommer hem så ska vi och betala dop predusenterna till twinsen. 



Sist men apsolut inte minst
Grattis älskade Alicia, för i dag blir du 6 månaders!



Med vänliga hälsnigar


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!