torsdag 26 januari 2012

Haloo

Hejsan på er! Förstår ni vad fort tiden går, vi går snart i i februare! Jag som nyss tyckte de var nyår! Ja ja. Jag bara måste få skryta lite över mig själv! Kolla vad ducktig jag har varit med tränigen hitils i år =).  Käns värkligen som jag har komit igång med tränigen på alvar. En sak som är väldigt kul är att jag ALDRIG har intervall tränat men det gör jag nu och det går alt bätre och bätre.

Altså snacka om att lil fröken bara växer och växer. Som nu exempel hon har säkert sutti själv i 30 minuter utan stöd! Givetvist har jag amnigs kudden runt henne!
Om ni tycker att jag skriver lite för till fället är det för att jag är uppe i min tränig/mat grej just nu och jag tror inte ni vill höra om det hela tiden eller vill ni det? Skulle vara kul om ni svarade så jag vet. Om jag får 10 svar så lägger jag ut några nya bilder på barnen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!