måndag 9 april 2012

Hjälp den rör sig...

Då har påsken gått. Utan att vi har ätit en endag godis. Nej jag skojar inte. Eftersom värken jag eller min älskade oskar är nå fän av påsk mat. På långfredag så var jag och barnen en sväng till mamma och önskadde glad påsk. Sen så blev det nått så påskigt som kebbab sallad med stark sås. I lördags så gick vi till Oskars pappa och drack kaffe. Så det blev sammanlagt nästan 2 timmars promenad. Det blev något som påminer om påsk mat gubbröra fast vi hadde matje sill i stället för ansjovis.


I går var vi till Sandras föräldrars stuga på en dags utflygt. Jag och sandra gick en prommenad på 2 timmar. Sen så grillade vi. Det var tiktigt gått. Albin åkte bobb och sprang om kring och var almänt nöjd hela dagen.

Till någåt som är både roligt och tråkigt. I början av helgen så upptäkte albin sin egen skugga. Och blev livrädd Han var helt skräkslagen när suggan rörde sig. Och värst var nog när den var under fötterna. Och vi har förklarat och visat hela helgen. Och i dag så börjar han förstå att skuggan kommer från han själv. Och nästan skrattar lite.

 Delar med mig av en liten bild från dagen till ära.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!