fredag 20 april 2012

Inte en dag för tidigt!

Gud vad tiden springer i väg. Har tänkt flera gånger att jag ska upptatera bloggen men det har som inte blivigt av bara.

Gud vad det har hänt saker denna vecka. Alicia sover inte längre i vårat sov rum. Så nu får alla i familjen sova utan att vakna, inte bara Albin*ler*. Har även slutat amma efter 9,5månad. Inte trodde jag att jag skulle amma så länge. Fast å andra sidan hadde jag inget val då hon inte tar flaskan. Jag har inte ammat sen i måndags och har nu på mig behån som jag hadde inan graviditeten. Mina bröst har minskat 5 cm sen i måndags inte illa. Får se vad det gör för min vikt. Vist jag har nästa gått ner alla graviditets kilon men jag ska gå ner mer. Tänkte även passa på att ge ett bra tips för er saom ammar och gör som mig slutar från en dag till en anna. Drik salvia te ett par dagar så så slutar mjölkpruduktionen. Jag har drukit det nu när jag skulle sluta  och även när jag slutatde med albin.

Man har även kunna känna att alicia har börjat få en tand som börjar sprika upp. Så det var värkligen rätt läge att sluta amma ha ha. Har även tänkt ge blod väldigt länge så nu har jag tagit mig i kragen och anmält mig  på ge blod.nu ska inte du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!