fredag 12 mars 2010

Bättre sent än aldrig

Jag skulle ha Lagt upp det här Föra helgen Men det gick Inte Att Lägga upp bilderna.

I lördas så sparkade vi Fårön runt. Albin Lag och mos jag synd sparkpulka. Eller rättare sakt Han sov 2,5 timme. Jag och Oskar åt räksoppa och drak varm choklad mums






Här har vi Komit i mål och Albin bara sover och sover!


Söndagen Så skulle vi på Albins första skoter tur. Det gick riktigt bra. Han blev Inte rädd När Oskar startade skotern (han är rädd för snöslungan) Albin somnade efter Ett tag. Men det är klart som det guppa och stutsa Då orkar man Inte vår vacken.



Beatrice

1 kommentar:

  1. Hej Bea:)

    Jag såg att du har skrivit lite om din vikt och att du är frustrerad över att det är så svårt att gå ner i vikt, jag har ett litet tips åt dig;) www.matdagboken.se

    Det är en gratissida där du registerar in den mat du äter och får veta exakt hur mycket du får i dig i kalorier och dessutom ser du hur mycket kolhydrater, protein och fett du får i dig, vilket är viktigt för att lättare kunna gå ner i vikt. Alltså att du får i dig tillräckligt med protein. Lycka till! / Catharina
    http://skildrandetankar.blogg.se

    SvaraRadera

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!