lördag 20 mars 2010

Blä....

Gud vad jag hatar att vara sjuk. Jag är dunderförkyld. Vi som skulle fara ut och köra skoter med Daniel och Louise. Men nu blir det inget med det =(  Men hoppas jag är bättre i morgon i alla fall. Men jag och lille man ska gå ut på en promenad i alla fal. Frisk luyft har då aldrig varit faligt så vitt jag vet i alla fall!

I eftermiddag ska jag pröva mig på att göra en potatis pankaka åt oskar. Får se om den blir lika god som Oskars mammas. Förmodligen inte, men det krävs lite tränig. Själv ska jag äta tonfisk sallad.

Men nu ska vi klä på oss så lille man får sova han har varit vacken sen 04:30. Men det var inte jag som var tvungen att gå upp som tur är!

Ha det bäst!




Beatrice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!