fredag 22 juli 2011

Kan en unge äta ihjälsig?

Det märks värkligen att det har varit varmt i dag. För fröken har viljat äta mycket mer i dag. Än vad hon brukar göra. Och varit lite mer gnällig än vad hon brukar vara. I dag har vi varit på lite äventyr. Vi har varit in till staden och fickat. Jag har även köpt två till tekoppar eftersom dom inte hadde de antal som jag skulle ha i måndags. Albin har fått sig en ny tandkräm. Sen gick vi till badhusparken så albin fick leka av sig. Det uppskatade han! Efter att albin vilat. Så fick han bada i sin pol. Det var tydligen väldigt skoj. Jag köpte mat från Chiliköket. Eftersom pappa oskar skulle vara borta, så for vi till mamma/mormor där vi snålade till oss så albin fick middag. Men jag tror inte att det jorde nått. Där var vi hela kvällen. Albin kom i säng kl 21:15. Hoppas han sover längeee i morgon! Men med min tur så vaknar ha tidigt i stället. Så nu sover båda barnen så sött. Så nu kan jag njuta av tysnaden en stund. Tror jag ska göra mig lite chokladmoss. Har även hunit boka en klipp tid så jag får luggen klitppt. Ska bli skönt att kuna se igen =)

Tänkte dela med mig av lite kort på våra underbara barn
Albin älskar värkligen sin lilasyster


 
Men ha en fortsatt bra kväll
Kram

1 kommentar:

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!