lördag 31 oktober 2009

Panik

Jag hadde gåt ned mina käleks kilon ca 20kg. Men då blev jag gravid som ett brev på posten!
När jag var gravid så vräkte jag inte i mig en massa mat. För jag ville inte gå upp så mycket med så blev inte fallet. Ja gick upp mycke. Då tänker ni ja ha mycke då är det säkert si så där 15 kg men då kan jag bara säga ni har fel fel fel. Jag gick upp 23,5 kg. I början när jag hadde fåt barn så sa monga.

- Ammar du?
- Ja
- då komer du att gå ner fort!

Men så blev inte fallet! För det har aldrig gått fort för mig det har gått lika fort som en snigel går. Dom flesta som har fått barn samtidigt som mig har inte ett enda kilo kvar. Jag är inte svarit på dom, men jag är så less på att varenda kilo siter lika hårt som beget. Så att jag måste slita så hårt att jag får blodsmak i munnen!

Jag är så jävla less. Jag har stått och stampat på samma vickt den senaste 4 veckorna. Jag vet inte vad jag gör för fel. Hur jag än gör. Hur jag än sliter.Så står jag bara stilla. Jag vet inte vad jag tar mig till! Jag känner mig som ett jävla fetto. Vem kan tycka om en som ät tjok?

För det är gjort ett antal undersöknigar att man ser ned på tjokissar!



♥ Beatrice♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!