tisdag 10 november 2009

10 Novemberg

Idag har det varit full rulle (igen ). Vi vacknade inte fören kl 8 blev det lite brottom för vi skulle vara på föräldra guruppen kl 10 och det tar cirka 20 min att gå. Albin åt frukost sen jag och sen så gorde vi övriga bestyr 9:45 var vi fortfarande hemma. Nej tänkte jag men tro det eller ej men vi han =)

Promenad hem Albin fick lunch. Packa grejerna för mamma passet på korpen. Efter passet så fick albin mellis. Jag duchade sen så gick vi och kollade på en overol till albin. Men vi hittade en fin men den hadde inga fötter. Men dett ville vi ha. Sen for vi till barnens hus Köpte en fin åkpåse åt albin. Hem för att äta middag. Efter det tog jag och albin en premiär i åkpåsen och den var mycket bra. Det var nog bättre än vad jag trodde =)

Nu ligger lille man och sover. Jag har presis fåt en kopp te av oskar nu ska jag nog göra egna tränigs bar sen blir det nog sängen.

I morgon ska jag till korpen och få nya styrcketränigs övnigar =) Då ska syster vara med albin ska bli kul. Att komma i gång med tränigen igen =)

Sov så gott och vakna tort *ler*



♥ Beatrice♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!