måndag 9 november 2009

9 Novemberg

Idag har jag städat lite i albins rum för vi är inprinsip klar bara lite så pyssel kvar sätta upp lampan ställa in grejer, måntera sjutdurrarna för att det ska bli en garderob och måla motivet på kortsidan.

Efter det så for jag och albin in en snabbis till stan. Jag köppte proteinplver (vanilj) 2 böker. Den enna hette  Alltid fest Renee Voltaires festmat & den andra hette Den perfekta tränigsmaten.



Dom som känner mig vet ju att jag älskar att träna och att laga mat där av böckerna Och att jag tycker om böcker också =) Fast Oskar tycker att jag har för mycket böcker. Men jag har i alla fal inte licka mycke böcker som min mamma för hon har ett helt bibliotek. Fast jag skulle facktiskt också villja ha ett =)

Efter det så for vi till Jossefina & Alice och älsade på det tyckte Albin var sokoj. Vi var ut på en promenad i det fina vädret fast det blev en liten runda för det var så kalt -6 brr När vi kom till backa så sov både Albin & Alice så vi lät dom sova ute dom var ju inbädadde i varmt =) Vi drack en kaffe kopp. Vi for hem vid 16

När vi kom hem så fick allbin äta. Oskar for till sin pappa och skulle skruva ihop en motor (fast vi får väl se hur långt han kommer) Jag åt en jätte god middag i dag

 

På torsdag ska jag få ett nytt styrcketränigs pass =) så jag ska läsa den ena boken mer än dän anndra
Kan du gissa vilken *ler*



Nu blir det att läsa lite i böckerna och att ta sig en kopp god te =)



♥ Beatrice♥

4 kommentarer:

  1. Hello! Tränar du på korpen eller i öjebyn?

    SvaraRadera
  2. går du på pass eller blir det i gymdelen mest?

    SvaraRadera
  3. Jag går mest i gymet mest men dom har ett pass som man får ha med sit barn som jag går på också =)

    SvaraRadera

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!