tisdag 24 november 2009

Käleken



Kärleken har värkligten monga ansikten.
Här är två. 



Albin
Du kom till värden för 6 månader sen. Med kälek och två små nyfikna ögon. Du är en glad liten skit. Du har altid varit envis ändasen du var liten. Och om du inte är nöjd ska alla veta om det. Jag älskar dig av hela mitt hjärta, och jag vet inte vad jag skulle ta mig till om något hände dig. Det var inte lätt att vänta dig kan jag bara talla om men det var lätt värt besväret. Jag skulle gör om det flera gånger om. Om jag viste att jag fick en sån fin kille som du! Du är det bästa som hänt mig! Du har get mig något att leva för en menig med mitt liv. Jag älskar dig mitt Hjärta och kommer altid att finas här för dig. I vått & Tort!




Oskar
När jag träffade dig, var jag en lite svag tjej. Som inte trodde på sig själv. Jag trodde inte att jag skulle klara av nogot. Men när jag träffade dig. Så visade du mig hur underbart det kunde vara att leva. Hur bar man kunde må. Du tog värkligen upp mig på mina ben igen och gorde så jag började tro på mig och andra igen. Du visa de mig så mycket som jag inte viste att det existerade. Utan dig hadde jag inte varit där jag är i dag! Du betyder så oerhört mycket för mig! Du kommer altid att ha en spesiel plats i mitt hjärta som ingen kan ta i från dig!

I love You!

♥ Beatrice♥

3 kommentarer:

  1. Mina ögon tåras! Så vackert du skriver.
    Kram Mamma

    som inte fattar varför det står "Thomas sa:" vart tog mitt Google konto vägen?

    SvaraRadera
  2. Då ska vi se om jag lyckats.

    SvaraRadera

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!