onsdag 30 december 2009

En jobbig jul

Jo jag vet Att det var Ett bra tag sen jag skrev. Men det Har inte Varit en altfor rolig juli kan jag bara Medela. Julafton var jag så trött Att jag Int als hadde Någon Lust att als Fira (jag Brukar tycka det är mysigt).

En person som var till oss på julafton bara Höll på och hackade på mig. Jag sa säkert 5 gg Att jag var jätte trött. Då tycker man Att man ska ha förståelse män Dena person bara fortsatte.

Sen har jag kant mig hänig och deppig hela julhelgen. Det är inte nåt kul att minas Albins första juli pressis.

Men Då tänkte jag män Nyårsafton ska Då banemig bli kul så vi bestämde Att vi skulle Umgås med Ett annat par som Också har barn. Vi skulle äta och så. Män Då går Oskar och blir sjuk igen! Det är bara 4 veckor sen han var sjuk senast! Så lär det väl integ bli nåt nyårsfirande för oss!



♥ Beatrice ♥

1 kommentar:

  1. Hej hej,

    Snubblade in på din blogg för första gången idag.

    Lär återkomma!

    Hoppas att våra väger möts via våra bloggar under 20HUNDRA10.

    Må så gott och god fortsättning

    Mvh Camilla, En mammas dagbok

    SvaraRadera

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!