tisdag 1 december 2009

Vilken dag!

Heregud vilken dag det har varit i dag! Var till bvc. Väl där så var våran sköterska sjuk så vi fick ta den andra i stället. Det gick bra i dag han följer nu kurvan igen & det käns ju skönt.



Efter det så for vi till stan. Vi köpte en vinteroverål i dun så han inte ska frysa i vinter. Sen så mötte vi upp Marie & Wilmer. Vi åt lunch i gallerian. Det blev en veglasagne den var riktigt god!



Efter det så gick vi lite i afärer. När jag skulle köra hem och hadde packat in oss i bilen och startat bilen skrapat rutor och skulle köraiväg. Nä då tyckte min lilla bil att han inte skulle ha nå ström kvar. Där stod jag med en skrikande unge och en död bil! Vad skulle jag göra? Jo jag ringde pappa som kom och hjälpte mig.
Men det var ingen lätt uppgift men efter många om och men så startade bilen till slut!




Så nu när jag Äntligen har kommit hem så är jag helt slut och då har jag inte äns börjat med middagen plus att jag och oskar ska och ta vaccinet när han kommer hem. Tänk vilken dag vissa dagar är värkligen jobbiga!



♥ Beatrice♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!