onsdag 16 december 2009

Stackars liten

I går la sig Albin i vanlig tid. Men När jag skulle gå och Lägga mig så la sig Albin jag kryp stälnig skruva och började sig och ha sig. Oskar lyckades Få Somna hane och till slampa. Oskar la sig i källaren och sov för vi Trodde Att de skulle bli en jobbig natt.

Men efter 30 min så igen vacknade han. skrek och gråt. För det är inte lätt. När han ska sova så vill han ha tutten och snuttefilt. Män När han har tutten så kan han Int andas efter Ha är så Förkyld. Oskar Fick Komma upp vid 01 tiden for da hade han knapt sovgt natt als. Han sav max 30 min i Strack fram till 03. Då la vi han i vagnen och la han i lätt lutande lägen. Han vacknade i gen efter 20 min. vi vaggade igen och han somnade till 6 Då vacknade hane och Då fick han Komma i våran säng och somnade i min famn och vi sov till 7.

Vi hoppas på nästkomande natt blir bättre. Och Att dagen blir bättre.


♥ Beatrice ♥




♥ Beatrice ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!