onsdag 26 maj 2010

5 timmar själv...

Vi är inne på vecka 2 av albins inskolnig på dagis. Alt går mycket bra. Han stor trivs. Det är skönt att se. I dag ska han sova eller rättare sakt vila där också. Så jag blir aldeles ensam i 5 timmat! Det käns väldigt märkligt måste jag erkänna.

Jag har redan hunit med att vara och träna faktiskt. I dag är det inte nå kul väder ute rägn, nägn och åter rägn. I går var våran tvättt stuga överbelamrad med smutstvätt. Som jag tog i tur med, men det är lite kvar som jag inte kan tvätta. På grund av att tvätten som hänger där inte är torr. Det beror troligen på att det är så fuktig luft nu på grund av regnet. Så det blir mest små plok. Ska även fundera på vad jag ska göra för mat på söndag det är morsdag, och vi har bjudit hit min mamma, Thomas Oskars mamma och Eric. Eftereten är klar men det är huvudreten som är krukset.

Men det löser sig. Men nu är jag hungrig så nu blir det lunch bestående av omellet med vitlöks stekt svamp mums.


Men ha det så bra tills vi syns nästa gång 


Beatrice 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!