fredag 7 maj 2010

Bilinköp

Igår blev det en tur till Selefteå efter middagen. Vi skulle titta på en bil. Som Oskar tyckte värkade bra. Så vi körde till Skelefteå med våran skruttiga volvo 740. Vi provkörde den. Vi tyckte om den. Det enda krukset var att. Det var en kille som hadde ringt på den före oss. Då ringde killen som säljde bilen. Till den andre ev köparen å sa. Ska du ha bilen för jag har här några som vill köpa den. Så vi fick köpa den!

Jissa om jag blev glad =) eftersom det är jag som kör volvon.

Jag ska lägga ut en bild på den så fort som möjligt. Men oskar körde den till jobbet i dag!



Idag ska ska jag & Albin fara och se om vi hittar nå fina kläder som vi kan köpa till han. Som han ska ha på sig när han fyller år. Och även ficka!



Beatrice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!