fredag 28 maj 2010

Posetivt!!!

Idag har albin haft sin sista inskolnigs dag på dagis. På måndag så börjar han på alvar. Jag fick veta att jag har fått mer tid, inte illa må jag säga. Men lite synd om albin är det nog alt. I stälet för 6 timmar så blev det 7 timmar. Men bättre för ekonomin =)

Vi har varit & badat jag och albin på varmbadet. Det var inte nån hitt från början. Han klamrade sig fast på mig. Så fort jag la ut han på mage i vatnet (jag höl självklart i han) så började han gråta. Men hur längre vi var där desto bättre gick det. När vi for därifrån så var det inga problem =)

Orsaken att han var så  osäker i dag var nog att det är drykt 3 månader sen vi var & bada. Det är ju väldigt länge för en sån liten som han.

Jag har även hålt på att fickxa till en anan blogg som jag kommer att länka till inom en snar framtid =)

Men nu sak jag nog ta en kopp med nå varmt och sen blir det att gå och lägga sig för albin värkar inte tyck om att sova länge!


Beatrice 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!