söndag 30 maj 2010

Morsdag

Glöm inte bort din mamma!

Idag är det morsdag så ikväll ska vi ha morsdags middag för våra mammormed respektive ska bli trevligt! Det kommer att bli jätte mat det kan jag lova det enda jag kan nämna är att. Det blir en huvudrätt och en efterätt. Efterom jag vet att min mamman läser denna så kan jag ju inte avslöja vad än. Det ända jag kan säga är att maten kommer att gå i LCHF anda.

Jag och albin har varit till min farmors grav och täånt ett grav djus vi har även snippat förbi Coop forum och handlat det jag glömde i går. Det följde vist med lite annat också. Undra vem som stoppade ned det i vagnen inte var det då jag...

Ja ja men jag har lite och årdna med innan i kväll hoppas ni får en bra morsdag!



Beatrice

1 kommentar:

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!