måndag 10 maj 2010

Full fart hela veckan!

På Omsdag så fyller Albin 1 år. Han har blivigt så stor! Nu är han ingen bebislängre! Det har gått så förbaskat fort! Nu får han inte bli större!! Skämt & sido. On nu detta år har gått så fort hur fort kommer inte kommande år att gå? Det kommer nog förmodligen bara smälla till så är han 16 & vill ha en moped eller?

Idag hadde jag tänkt fara och handla. Jag hadde även tänkt att vi skulle hinna med att gå en prommenad i det fina vädret. Hadde varit kul om man kunde vara ute den större delan av dagen! Får se vad Mr Albin säger.
I morgon så ska på mamma/ barn träff i Böle. Hos Anna & Carl. Vi ska även hämta Albins tårta.Vi är SÅ spända på hur den blev!!!

Onsdag är det Kalas. Då kommer Albins släktingar och vänner! Ska bli kul och se hur Albin tycker om paketen. Men jag tror faktist att han kommer att tycka mer om pressent pappret.

Torsdag är det första folkrase tävlingen för sesongen i luleå. Ska bil kul. Det blir även kul att se hur albin reagera på ljuden å så. Förra året var han 2 månader första tävlingen och han sov i stort sett hela tävlingen! Jag tror ju inte att han kommer att göra så i år. Han kommer nog att tycka det är långtråkigt! Men det åter står att se!

Fredag lär nog bli en slöar dag för vår det. För man brukar vara ganska trött dagen efter en tävling.



Beatrice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!