fredag 4 mars 2011

Barnens hus

I går kväll var vi till barnens hus på babykväll. Nog trodde jag att det skulle vara mycket folk. Men inte SÅ mycket folk! Dom skulle ha nedsatt pris. Jag trodde inte att dom skulle ha så pass nedsatt pris. Vi hadde tur som fick tag i vagnen som vi skulle ha. Vagnen var nedsattt 1000kr. Det blev en glad överasknig! Har bestält en liggdel till bebisen. Vi hämtade även ut en ny bilbarnstol till albin. Efter som den var med i bilolykan. Och man vet aldrig om den har fått nån sprika. Eftersom det var så mycket folk så glömde personale att vi skulle skriva under. Så jag och albin ska dit i dag. Hadde även tänkt att köpa ett rängnskydd till vagnen. Jag och albin hadde tänkt vara ute i dag när det är så härligt väder ute.


Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!