fredag 11 mars 2011

Trött som in i norden

Jag är så grymt trött i dag, konsdigt? Nej jag vaknar varje natt och är vaken ca 2 timmar. Anlednigen, antigen är det för att ♥Hjärtat i magen♥ sparkar så mycket. Har ni prövat sova när den i magen håller på att ha en poxnigs mach? Jag kan bara säga att det inte går att såva då! Eller för att jag har så ont i rygen/fogarna. Och när jag håller på att somna så känner jag att hur illa jag mår och att jag är hungrig. Det käns som jag skulle kuna sova hela dagen i dag!

Idag ska jag faktist bara ta det lungt. Eftersom i morgon blir det ett möte hela dagen. Och då kommer jag att sitta nästan hela dagen. Och det tar grymt mycket på ryggen. Så det vill till att jag är utvilad i morgon. Idag ska jag faktist köpa en semla. För jag har varit så sugen i flera dar. Jag kunde inte äta i tisdags efterom jag hadde åkt på diarre efter matförgiftnigen och var då tilfeligt laktåsintålerant. Men nu är det bra igen. Efter att ha köpt nåt från apoteket som dom på vårdcentralen sa att jag skulle köa.

Jag skulle vilja ängna nåra ord till mina älsklingar ♥Oskar och Albin♥ Som gör att jag orkar kämpa nu när det käns så jobbigt. Men ni gör det värkligen så jag fortsätter. Och att jag till och med kan se ljuset i tuneln. Tack för att ni fins i mitt liv! 


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!