måndag 14 mars 2011

Min helg

Nog trodde jag att det skulle vara full rulle i helgen. Men inte så mycket. Jag har inget emot det, men nakdelen är att det altid får bakslag. I fredags så kom pappa och Karina. Dom var så snälla och hämtade Albin på dagis, och hadde hand om han ett par timmar. Eftersom jag mådde så sjukt dåligt. Det kän des som att min kropp skule gå på tu. Det var väldigt bra. På kvällen åt vi Krämig kykling och bacon gryta. Som var mycket uppskatad.

I lördags så hadde vi Sun Tan möte, så albin fick vara hoss sin mormor. Och sov även över där. På kvällen så gick vi ut och åt. Jag var inte de minsta imponerad kan jag bara medela. Snarare väldigt missnöjd! På söndag så sov jag ända till 07:30. Det låter väl inte så länge men för mig är det länge eftersom jag i vanliga fall vaknar 05-06. Vi for och hämtade albin kl 11. För då hadde vi gort lite små pyssel och jag var väldigt rastlös. För vad gör man när lilskruten inte är hemma??? 

Albin var jätte trött när vi kom hem eller rättare sakt han somnade i bilen. Så vi la han i vagnen och han fick sova ute. Han sov drykt 2 timmar. Oskar grilla de korv som han och pappa mumsade i sig. Cilla kom förbi för att hälsa på pappa. När pappa och Karina hadde frait så var albin jätte trött igen??? Då sov han väl ca 1,5 timme, och jag med. Vi tog det lungt resten av kvällen. Och försökte få tillbacka lite energi men den infan sig aldrig!


Kram   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!