söndag 20 mars 2011

Våran familje helg

I helgen har vi haft en mys helg! =)
Lördag var vi till hamenviken och albin fick åka pulka för första gången. Något han älskade! Pulkan tippade en gång. Då blev han arg, och försökte säta sig i pulkan igen. Fast det var inte så lätt. Vi gick även en bit efter skoterspåret. När det kom skotrar körande så blev albins ögon jätte stora av spänig. Han gik från grillstaden och en bra med riktnig mot bilen. Han ramlade en gäng gånger, men ställde sig upp igen. Men till slut var han less. Då fick han åka pulka sisita biten. När vi kom till parkeringen så sprang Oskar med albin i pulkan fram och till backa. Hela albins ansikte var ett stort leende. När vi skulle fara därifrån så blev han arg för han ville åka mer. Vi röjde lite saker från vinden som ska kastas. Eller rättar sakt Oskar bara ned och jag kollade om det var ok. Till middag grillade vi entrecot som blev jätte gått! Vi hyrde en film som vi såg. Efter som värken jag eller Oskar tycker att körslaget är så intresant.

Söndag Albin inleder dagen med sovmorgon till 07:15 =) Synd bara att jag har haft svårt att sova på morgonen. Har mest snurrat från 04:30 men lykades somna om. Vi tod mys frukost i dag. Oskar och Albin for till Roger. Då passade jag på att ta en lång dusch i lungn och ro =) Jag gick till Kafe hulan där Oskar och Albin mötte upp mig för en lunch. Var riktigt gått. Synd bara att jag fick så ont i magen. Och det släpte inte förän 18:15. Vi satt ute i solen på eftermiddagen =) Men ha en bra kväll.


Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!