onsdag 16 mars 2011

Dumma jag!

Är det nån som kan berätta för mig varför jag måste vara så grymt dum. För jag vet att jag inte ska damsuga eller skura, för då får jag så grymt ont i ryggen/fogarna. Men i går så blev jag less på att be oskar göra det, för det värkar som han aldrig får fingrarna ur och göra det. För jag har säkert sakt åt han att han ska göra det 3 gånger. Så igår damsög jag hela bottenvånigen. Så jag har sovit piss. Och har så jäkla ont i dag. Att bara vara rakt upp och ned är jobbigt. Vilken tur att det är fint väder i dag då! Så man har nått roligt att glädja sig åt i alla fall. Ikväll hadde jag tänkt att göra en västerbottenspaj, till middag. Lär nog bli riktigt gott. Nä nu ska jag göra mig och albin klar för dagens utmanig.


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!