onsdag 7 januari 2015

Med dig min älskling!

Med dig blir jag stark, med dig blir jag svag. Om man ska beskriva hur mycket jag älskar och håller av dig. Så räcker inte orden till! För våran väg har varit upp och den har varit ner. Men en sak vet jag det finns ingen jag älskar så mycket som dig och det finns ingen som får mig att skratta som du fast det är tungt. Våran väg kommer ALDRIG att vara rak den kommer och är alltid krokig. Men det finns fördelar med alt man måste bara hitta sin anledning. Men som du brukar säg det är det som är CHARMEN att dela livet med mig  Om jag kunde plocka ner månen till dig skulle jag göra det för din skull, men nu går det inte. Men jag kan säga att jag älskar  dig av hela mitt hjärta.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!