måndag 11 april 2011

Full fart

I helgen har det varit full rulle. Vi for till ikea på lördag och då fick Albin var hos moster cilla mellan lördag & Söndag. Jag hadde vilat upp mig för den resan. Eftersom att åka bil längre sträkor inte är så särskilt gynsamt för min rygg. Knaprade alvedån och hadde mitt foglosnigs bälte. Så resan gick överförväntan. Lite ont hadde jag förståss mot slutet. Men det var betydligt lindrigare än förväntat. Vi köpte en ny säng till albin. Fast han ska inte få börja använda den än. Nya talrikar,glas och 2 stekpannor och lite annat smått och gått.

Det är så tyist när man får sova så kan man inte. Jag vaknade kl 5 på söndags morgonen. På söndags morgonen så skulle jag göra min omelet i vanlig ordnig. Men då funkade den inte stekpannan. För vi har indektions häll. När vi stod på ikea så stod vi och grubblade på symbålerna som var på paketet till stekpannerna. Och trodde att en av dom var för indektions häll. Men så var uppenbaligen inte fallet. Lite iriterad var jag. Men vi bestämde att vi skulle svänga för bi dollarstor och kika om dom hadde när vi skulle hämta lilleman. Vi tvättade och städade ur bilen behövligt och jag medela. Och lite annat smått och gått.

Vi svängde för bi dollarstor och JA dom hadde stekpannor som vi kunde använda =) När vi skulle hämta albin satt han och åt. Och han kunde inte forsätta äta när vi kom. Sen så for vi och handlade. Det var den värsta handlingen på LÄNGE!! Väl hemma så slängde vi albin i säng. Jag la mig också en stund. Och Oskar gick ut i garaget

När han hadde sovit i 2 timmar så väkte jag han. Han hadde inte tänkt vakna. Lite almänt missnöjd men det gick över. Jag ick till afären och inhandlade det som missades förra svängen. Vi skulle grilla. Men albin var så hungrig så vi var tvungen att steka han korv. Och det var nog jobbigt enligt han. Han tryckte i sig nästan 4 deniss korvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!