onsdag 27 april 2011

Påsken & Krämpor

Nu har påsken gått. Och jag har haft en helt underbara påsk med min familj, och vänner. Vi har varit mer ute än inne. Och det käns väldigt skönt! Oskar har donat och stökat i trödgården medan jag har sutit i en badenbaden stol och titat på. Fast å andra sidan så hadde jag inte nått val. Vi har tagit fram hamåken och stält den på "altanen" Den hadde värkligen inte fått vara nå större. För då hadde den inte fått plats.


Igår eftermiddag så började jag få ont i vaderna och fötterna. Alt eftersom kvällen gick blev det bara värre och värre. När jag gick och la mig så tog jag med mig 2 soff dynor som jag skulle lägga under benen. När jag tog av mig mina strumpor så såg jag att dom hadde sutit åt där resåren är. Och ändå har jag stumpor som knapt sitter åt als. När jag tog av mig mina leggings så såg jag att jag hadde fått sträk på benen där sömen går. Slutsats att jag har börjat samla på mig vätska. Det gorde jag även när jag väntade albin vid den här tiden. Tur jag ska till min bm i morgon så får jag höra vad hon säger. Inte för att jag är orolig utan för att det obehagligt. Men ha en bra dag.


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!