måndag 18 april 2011

Min söta kille

Idag när jag hadde lämnat albin på dagis. Så var jag och lämnat in min sjukskrivnig till min arbetsgivare och till försäkrings kassan. Där efter så for jag och solade. Vill bosta mig med lite D-vitamin som antagligen är en bristnigsvara i min gravida kropp just nu. Jag solade bra 18 minuter men det kändes som jag skulle gå sönder. Och jag höll knapt att ta mig upp. Så nästa gång så blir det nog bara 15 minuter. Sen for jag hem, åt lite yogurt till lunch och la mig och sov i 2 timmar. Efter det kändes det bättre.

Gick och hämtade lileman på dagis. Han ville upp i famnen och det brukar han aldrig vilja! När jag hadde tagit upp han så vinkade han åt fröken. Som om han ville hem. Nu ligger han i soffan och tar igen sig efter dagis. Dom hadde varit ute två gånger i dag trots blåsten. Så jag förstår att han är trött, för man blir betydligt tröttare om man är ute när det blåser. Pluss att han är lite förkyld och det gör säkert inte saken bättre.

I kväll så ska jag se en unge i minuten. Jag tycker det är spännande. Ett sätt att förbereda mig på min egen komande förlossnig (om det nu blir en vanlig) Jag och albin ska bara mysa i kväll, och ta det lungt. För jag orkar inget annat. Är så trött i min kropp.


Ha en bra kväll
Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!