fredag 15 april 2011

Inte så vesäntligt

Så var fredagen här. Har lite att uträtta i dag. Ska in till stan för att gå in å apoteket eftersom jag har slut på mina järntabletter, och albin behöver en salva till hans ekstremt känsliga rumpa som är lika röd som ett stopp ljus. Och öm där efter, stakarn. Ska även in på hälsokraft har fått nå krämer som jag ska få hämta ut helt gratis =) jag har även bestält bakepro som skulle komma i dag men vi får väl se. Insåg i går att jag måste in på bodens får våran almenaka tar snart slut. Insåg att jag måste in på gina eller hm och köpa leggins. Kvantum står också på agendan så vi får oss nå mat i kväll. Eftersom oskar fiksade att stänga av varmvatnet in till varmvatenberedaren så har vi nu vattaen i allafal om män det bara är kalt, men bättre det än änget als. Så det blir att slänga igång en tvättmaskin eller två. Och plocka undan så det är fint här in för helgen. Ikväll vet jag inte vad vi ska äta för middag men det löser sig nog. Men däremot så vet jag vad det blir för efteret =) Ska pröva mig på att göra vit choklad mouse. Får se hur det blir.

Ha en bra helg


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!