fredag 29 oktober 2010

Fult ös medveslös

Imorse var jag och lämnade albin på dagis i vanlig ordnig. Sen bar det till Wilys och handla grädde, fil och lite godis eftersom det är halowin och att jag inte har nån större lust att få ägg eller dyrligt på mitt hus. Efter det så kom jag på att det var väldigt länge sen jag var till mormor. Så jag svängde för bi där och fick mig en te kopp. Mamma kom också  dit efter att jag hadde varit där i 30 minuter. Efter det bar det till dollar och köpte en ram till albin och en spade till Sun Tan för där är det snö nu. Där efter så bra det hemm för lite Lunch. Projet lägga upp gardiner. Jag säger då bara det att sy är värkligen inte min starka sida. När jag hadde dragit vädens "#¤%&#¤%&??!!!! så hittade jag en rull med jag vet inte vad det hetter. Man behöver då bara stryka med strykhjärnet så är det klart.

Ska snart börja städa lite här hadde tänkt att hinna både göra tryfflar och middagen innan jag ska hämta albin kl 16. Tror ni jag hinner?? Det återstå att se.

Imorgon ska jag och albin till wilmer som fyller år ska bli kul. Undra bara vad han önskar sig =)

Men nu ska jag sätta fart så jag ev hinner aölt jag ska göra innan jag ska hämta plutten på förskolan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!