måndag 25 oktober 2010

Utvalda läsare

Äntligen är bloggen lösenordsskyddad, nu kan man verkligen vara lite mer privat här på bloggen. Vill dock betona att de jag skriver här stannar här. I dag så ringde jag till Cederkliniken för att råd göra om albins almäntillstånd. För han har varti förkyld hur länge som helst. Nu har han desutom blivigt väldigt tjok i halsen, har svårt att handas. Vi får se vad dom säger dom skulle ringa 10:40. Vi får se vad dom säger. På en stund så ska jag fara och lämna älsklingen på dagis. För han är inte så dålig att han inte kan vara där.

Jo för er som inte vet så är jag och Oskar egenföretagare. Vi har köpte Sun Tan i Arvidsjaur. Och det är en solarie rörelse. Vi stod som ägare den 1 Oktober. Det är väldigt kul. Men man har vad man gör om man säger så. Men nu hinner jag inte skriva nått mer

På återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!