fredag 22 oktober 2010

Gnällig unge...

Albin har varit gnällig ett tag nu, och det hadde sin logiska förklaring. För i går när jag skulle borsta tänderna så såga jag att han håller på att få 2 st. Så då är det inte så konstigt eller??

Imorse så vaknade jag väldigt tidigt uta hjälp av verken väkarkloka,man eller barn kl 04:45. Men det är inte så konstigt. Vi la oss kl 20:00. Vågar jag värkligen säga de??!! Hur som helst så har jag hunit en hel del redan. Putsat glaset på kaminen, sätt igång en maskin, vikt tvätt, hängt tvätt, ätitfrukost, duschat både mej och albin, äldat så man får en mys värme =)

Efter som jag blev ledig i dag. Så ska jag och albin åcka in till stan och köpa lite tröjor åt han. För vi har inset att han har mest kort ärmade tröjor. Det vill jag inte ta på han nu när det börjar bli så kalt. Ska även köa en flaska vin. För vi ska fara till Lyxele och hälsapå Pappa och karina. Men det är bara Karina som vet om det. Pappa fyller år nästa månad så vi ska bjuda han på middag! Ska bli kul å se hans min =))

På lördag så sak vi fara till  Arvidsjaur, en sväng. Men  varför säjer jag inte förän bloggen är låst!


Hoppas ni får en bra helg det ska jag ha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!