onsdag 20 oktober 2010

Starkt hjärta??

Vilken eftermiddag!! Vi har haft middags främande i dag. Tack så mycket mamma och syster det var mycket trevligt! Albin var inte sitt bästa jag när dom var här. Han skrek och gnälde mer eller mindre hela tiden. Ville inte äta, eller han åt lite. Så då fick han en flaska i stället. När vi skulle drika kaffe så höll han på att gnälla och ha sig. Så då fick han majskrokar han TRYKTE i sig fyra stycken i rad under mindre än 5 minuter. Sen så spydde han upp lite av det konstigt??!!


När mor och syster farit. Så lekte albin i sitt rum och jag höll på och stöka i köket. Sen så kom han gående. Jag såg att han klätrade upp i soffan som han brukar göra. Då hör jag ett gallskrik!! Jag springer dit. Då ligger han med tänderna mot, marmorskivan som är runt våran öppenspisen. Och han blödder. Jag försöker se om nån tand är lös. Och konstaterar att han inte ha nån lös tand utan att han har bitit sig i läppen. Eftersom läppen sväle upp omgående till dubbel stolek! Sen så fik han alvedon. Men det blir att kolla munen när han inte har lika ont så att det absolut inte är nogon lös tand!

Efter det så leker han i sitt rum, och och sitter på en bil och ramlar av och slår sig i elementet och det är ett gamalt så de har mer kanter än dagens. Då började han att gråta igen. Som tur var så var jag i samma rum denna gon också! Det är värkligen inte han kväll i kväll vill jag lova.

Lilleman sover och jag sitter och driker kvälsro. Tror att det kan behövas efter denna kväll!

2 kommentarer:

  1. Alla dagar är inte rosenröda, i dag var den kanske spy grön??!! Hoppas han och du sover gott hela natten! Kramiz

    SvaraRadera
  2. Nej jag vet men jag behövde skriva av mig lite...eller mycket =S

    SvaraRadera

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!