fredag 15 oktober 2010

Vinterutrusnig

Igår närs vi vaknade var det vitt ute. Det blåste och snöade ordentligt. Då insåg jag att nu är vinten på väg. Även om den första snön sällan stannar. Så vi for till stan för att köpa nya vinterkläder till lilleman. Det är inte  biligt att köpa vinterutrusnig till lilleman måste jag säga. Det blev en Reima overal även vantar i samma märke. Mössa vantar och polkrage från H&M. Han fick även ett par skor. Han var värkligen inte så förtjust värken i overålen eller skorna. Män det brukar ge sig med tiden. Overålen är finare i värkligheten än på bilden. Mamma ska göra snören till mösan. Om den ska sitta kvar på huvudet. Jag hittade ingen bild på  vantarna från H&M.


















2 kommentarer:

  1. josefina Strålberg20 oktober 2010 kl. 09:58

    Fina kläder! Reimas overaller är superbra, alice fick en lila reima!
    vill gärna fortsätta läsa din blogg, om jag får.
    Min mejladress är: Josephinastralberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Jo jag hoppas att overallen ska vara efter förväntnigarna =) Har du slutat blogga helt??

    SvaraRadera

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!