tisdag 9 september 2014

Att bli mäniska i gen...

Denna vecka jobbar jag på att bli människa igen. Och även att resten av familjen ska komma in i fas igen. Jag är så trött och irriterad hela tiden för baggateller. Börjadde gråta för en skit sak i dag. Och det kan jag säga er det händer BARA om jag har jobbat för mycket och inte fått sova ordentligt.

Man förstår varför faket kom till och har förhandlat fram rimliga vilkår. Synd bara att det inte riktigt gäller oss som har flera arbetsgivare och ingen rad. Men nu ska jag inte gnälla något mer.

Syster oc söta Thor har varit för bi en snabbis. Albin älskar värkligen sin kusin. Han blir altid lika glad när han kommer. Och även moster men det är inte lika viktigt som thor. Alicia var för trött för att leka.

Jag la upp en plan för kvällen och den gick presis som jag ville. Så hoppas på pigga galada barn i morgon. För albin somnade 18:45 och alicia 19:07. Jag har presis dragit i mig en vitta min bomb resept kommer. I form av en smoothie. För att inte dra på mig nån förkylning som är rätt stor risk nu när jag har pressat kroppen så.

Men god natt!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!