söndag 14 september 2014

Stålt

God dagens värden.

Snart har helgen paserat, vi har hunnit en bra bit med våran renovering av tvättstugan. Känns sköönt! Igår var jag och Albin in till stan köpte massa kläder till fröken Alicia som har tvär vuxigt. Och en födelsepresent till Line som Albin valde aldeles själv. Det blev en prinseskrona, en spira och ett halsband och armband. Han var mycket nöjd över sitt val. 

Sen när vi hadde lämnat kläderna hemma gick jag och Albin till lineparkens lekplats. Som är helt ny. Och den enda riktiga lekpark här i öjebyn. Albin tyckte den var riktigt rolig. Och frågade när vi skulle gå dit nästa gång.  

Efter middagen så for vi till Line och båda barnen somnade...trötta eller?? Och vet ni en sak jag är så stolt över mig själv. Jag tog inte en enda tårtbit! Fatta så stort för en godis råtta som mig! Ni som inte har problem med socker kanske inte förstår men det är värkligen STORT!

Tack och hej! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!